Just arrived from BerT3, Belgium yesterday!
So jetzt kanns losgehen, Der Karosseriespengler kann schon mal die Schweissanlage warmlaufen lassen - es gibt noch viel zu tun. Die Bodenbleche BerT3 für mich rausgeflext hat sind bei weitem nicht neuwertig aber zumindest teilweise besser als mein bestehender Boden - so machen wir also aus zwei "mürben" Böden einen verhältnismässig guten Boden. Hilfe, wann macht endlich jemand brauchbare Typ 3 - Bodenhälften??? Für das Porto von Belgien bis in die Schweiz hätte ich locker vier Bodenhälften für einen VW Käfer kaufen können ... Trotzdem besten Dank BerT3!
3 Kommentare:
Hurra, bin wieder online, danke Didi. Und bei dir Philip hoffen wir, dass bei deinem Projekt nichts mehr im Wege steht. Hoffentlich gibt's regelmässig Einträge im Blog
Gruss Roland
hammer Fotene und gueti Reportage schön mit eu zäme sie! Und das ihr immer wieder chömed mit eune schöne Chärre!!! Gruss Chrigel
aber philip was jetzt, isch es low budget im sinn vo günschtig oder meinsch ächt low bugget im sinn vo lowbugget.com, also quasi alles wo mit turbos oder ähnlichem ztue het? wär natürlich scho cool en 34er wo in bitburg an start go wür!
übrigens lieber porto zahlä als sich mit megä schlächter reproqualität umäzschlah. glaub mer, au für käfer sind gueti teil rar.
wiä au immer, cool, nöchst jor am vcf09 dr bi!
@roli: wo bliibed dini posts? mit dinem mega vdsl aaschluss sötet diä biler nur so ufäflutschä uf üsä blog!
@chrigel: gliichfalls, isch mit eu au immer mega. freued üüs uf bitburg, wo mer sich sicher wider trifft.
Kommentar veröffentlichen